فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

شاد زندگی کنیم


شادی معنا و هدف زندگی است و مقصد نهایی موجودیت انسانی است.

ارسطو این جمله را بیش از 2000 سال پیش گفته است.

این یک فریبکاری است که فکر کنیم با خریدن خانه و ماشین خوب شاد میشویم در صورتی که شادی بدون وسیله برای همه در دسترس است. در واقع شادی های ساده ای در اطراف همه ما وجود دارد که به آنها توجه نداریم.

-          به آنچه عشق می ورزی انجام بده

اگر شور و شوق بازی فوتبال را دارید، نویسندگی، آموزش به کودکان و ... برای آن زمان بگذار. به مرور متوجه می شوید زمانی که کاری را که دوست دارید انجام می دهید شادتر هستید. پس چرا باید خود را مجبور به انجام کاری کنید که دوست ندارید؟

-          کمک کردن

زمانی که ما به یک هدفی می رسیم احساس پوچی می کنیم زیرا خود را دارای سهم معناداری در زندگی نمی دانیم. اگر داوطلب انجام کارهای نیک و کمک به دیگران شویم نه تنها به فرد مقابل کمک کرده ایم بلکه بیشتر به خودمان کمک کردیم.

-          سپاس گذار باش

زمانی که به همه ی چیزهایی که داری فکر می کنی شکرگذار باش، زیرا هیچکس نمی داند که چقدر خوشبخت است. بدون درک دارایی هایمان هرگز نمی توانیم احساس شادی و خوشبختی کنیم.

-          با دیگران سهیم شو

زمانی که ما تفکراتمان، زمان و توانایی هایمان را با هم به اشتراک می گذاریم احساس بهتری داریم.

-          بیشتر لبخند بزنید.

تمرین لبخند زدن و دیدن تاثیرات آن ها از درون ، می تواند شما را با شادی احاطه کند. لبخند زدن حس خوبی به شما می دهد حتی زمانی که به اجبار لبخند بزنید.

-          ورزش کردن

آخرین بار چه زمانی باشگاه یا پیاده روی رفته اید؟ ورزش کردن استرس را کاهش میدهد و باعث ترشح شدن هورمون های شادی بخش در شما می شود.

-          به دنبال یک مربی زندگی باشید

یک الگو و مربی زندگی سبب می شود شما بتوانید خود را ارزیابی کنید. وجود یک فرد که او را در بسیاری از مشخصات و ویژگی ها کامل بدانید همیشه سبب پیشرفت شما می شود.

-          راه های کاهش استرس را پیدا کنید.

اجازه ندهید استرس ذهن شما را نابود سازد. شما شایسته و لایق شادی هستید، مانند مدیتیشن راه هایی را برای کنترل استرس پیدا کنید تا حال بهتری داشته باشید.

-          سالم بخورید

زمانی که جسم سالمی نداشته باشید می تواند به روح شما نیز آسیب بزند بنابراین همیشه با سالم زیستن خود را شاد نگه دارید. زیرا استفاده از غذاهای ناسالم می تواند تعادلی هورمونی شما را به هم بزند و شما را از تعادل خارج سازد.

-          بیشتر هدیه دهید.

هدیه دادن برای فرد احساس رضایت و خرسندی زیبایی به وجود می آورد. این هدیه می تواند یک شعر، یک یادداشت، یا هر چیز کوچک و کم هزینه باشد اما به هر دو طرف احساس زیبایی می بخشد.

-          خودت باش

استیو جابز می گوید : زمان ما برای زندگی محدود است آن را با زندگی کردن برای دیگران به هدر ندهیم. بنابراین هرچه هستید و بپذیرید و خود را دوست داشته باشید. 


چگونه کت های پشمی را بشوییم ؟

کت های پشمی گرم و انعطاف پذیر هستند و با مراقبت درست می توانند سال ها مورد استفاده قرار بگیرند. بنابراین کت های پشمی را سالی یک یا دوبار بشویید و شستن آن ها باید با دقت صورت بگیرد. ابتدا برچسب استفاده آنها را بخوانید و تا حد امکان سعی کنید که از مراکز خشکشویی برای شستن آن ها استفاده کنید.


برای شستشوی دستی :


1-      یک ظرف بزرگ را از آب سرد پر کنید. اگر کت بسیار بزرگ است میتوانید از وان حمام برای شستنش استفاده کنید.

2-      از یک مایع شستشو مناسب پشم و ملایم استفاده کنید.

3-      اجازه دهید کت در این مایع چند دقیقه ای باقی بماند. 5 دقیقه کافیست.

4-      برای آب کشی مطمئن باشید که مواد شوینده درون آن باقی نماند زیرا سبب آسیب لباس می شود.

5-      کت پشمی را روی یک حوله بزرگ پهن کنید که آب اضافی گرفته شود و سپس آن را خشک کنید.

شستشوی ماشینی :


1-      ماشین لباسشویی را با آب سرد پر کنید. مواد شوینده مناسب را طبق برچسب روی لباس و راهنمای روی مایع شوینده اضافه کنید.

2-      اجازه دهید که مواد شوینده به خوبی با آب محلول شود.

3-      همه ی دکمه ها و زیپ های کت را باز کنید.

4-      سپس کت پشمی تان را در یک کیف (mesh bag) قرار دهید که کیف های زیپ دار پارچه ای هستند که برای محافظت استفاده می شوند.

خشک کردن :


کت پشمی را روی یک حوله تمیز پهن کنید تا آب اضافی گرفته شود.

با دست چروک های اضافی را باز کنید.

سپس روی یک چوب لباسی آویزان کنید و بگذارید با چوب لباسی خشک شود.

فروشگاه اینترنتی بانی مد  

نقش حیاتی خواب در سلامتی

 

خواب نقش حیاتی در سلامتی و خوب بودن در زندگی دارد. به میزان کافی خوابیدن در زمان های درست، می تواند سلامتی ذهنی،فیزیکی و در کل کیفیت زندگی را بهتر کند. احساسی که هنگام بیدار شدن دارید بستگی دارد به شما در خواب چه گذشته است. در طول خواب، بدن شما برای پشتیبانی از عملکرد مغز و نگهداری سلامت فیزیکی در حال کار کردن است. هم چنین باعث رشد و استحکام بدن شما می شود.

آسیب های کم خوابی ممکن است در آن به شما صدمه بزند مثل تصادفات جاده ای ، هم چنین شما را برای ابتلا شدن به بسیاری از بیماریها مستعد می کند. ضمنا ممکن است روی طرز تفکر شما و کیفیت یادگیری اثر گذارد.

عملکرد سالم مغزی و احساسی

خواب به سلامت مغز بسیار کمک می کند. زمانی که در خواب هستید ذهن برای روز بعد آماده می شود. مطالعات نشان داده که خواب مناسب شبانه می تواند میزان یادگیری شما را افزایش دهد، باعث می شود تمامی کارهای روزمره تان را به نحو بهتری انجام دهید. هم چنین سبب می شود تمرکز و دقتتان بالاتر رود ، کم خوابی می تواند سبب افسردگی، تمایل به خودکشی و رفتارهای پر خطر شود.

سلامت فیزیکی

خواب نقش حیاتی در سلامت فیزیکی بدن دارد. خواب مناسب باعث بهبود عملکرد قلب و دستگاه خونرسانی می شود. کم خوابی سبب بروز بیماریها و حمله های قلبی، دیابت و فشار خون می شود.

هم چنین کم خوابی استعداد چاقی را افزایش می دهد مطالعات نشان داده اند که نوجوانان به ازای هر یک ساعت کم خوابی بیشتر مبتلا به چاقی های افراطی هستند.

خواب مناسب باعث تعادل هورمون ها و احساس گرسنگی کاذب را در شما کاهش می دهد.

خواب هم چنین در واکنش بدن شما به انسولین، هورمونی که سطح قند خون را کنترل می کند تاثیرگذار است. به همین دلیل است که خطر ابتلابه دیابت را به شدت افزایش می دهد.

خواب عمیق باعث می شود در بدن هورمون هایی ترشح شوند که محرک رشد کودکان و نوجوانان است. این هورمون باعث افزایش توده ی ماهیچه ها و استخوان ها و تعمیر سلول ها می شود که باعث بهبود در بلوغ و باروری می شود.

عملکرد در طول روز و ایمنی

خواب مناسب در طول شب عملکرد شما را بسیار بهبود می بخشد. کمبود خواب در مدرسه و محل کار شما را وادار می کند که نتوانید به خوبی از عهده وظابف خود برآیید. حتی اگر به مدت طولانی هر شب یک یا دو ساعت کمبود خواب داشته باشید بعد مدتی دچار چرت های روزانه می شوید و حتی زمانی که بیدار هستید ممکن است هوشیاریتان سطح پایینی داشته باشد.