فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

آشنایی با انواع کیف زنانه و کاربرد آنها


هر خانم شیک ایرانی حداقل 5 مدل کیف زنانه کاربردی  در منزل دارد که در موقعیت‌های مختلف می‌تواند از آن استفاده کند. اگرهمین 5 مدل کیف را با دقت خریداری کرده باشد و تمام ویژگی های یک کیف استاندارد را در خرید کیف در نظر گرفته باشد نیازی نیست کمد خود را مملو از کیف های رنگارنگ کنبد و هر وقت به مراسمی دعوت می شوید خود را در بین کیف های متنوع سردرگم کنید و در آخر کیف مورد نظر خود را نیابید. ما به شما خواهیم گفت چگونه کیف ضروری، زیبا و کاربردی داشته باشید و برای رفتن به میهمانی و مراسم ها احساس نگرانی نداشته باشید.

اولین قدمی که در خرید کیف زنانه به شما کمک خواهد کرد تفکیک موقعیت های خارج از منزل است که شما در آن حضور میابید است با دسته بندی میهمانی ها و موقعیت ها، خرید کیف انتخابی شما قطعا راحتر انجام می شود. شما با در نظر گرفتن نوع مراسم و میهمانی و یا فعالیت روزانه و یا سفر و ورزش خرید کیفتان را متناسب با استاندارهای آن موقعیت انجام خواهید داد.

کیف یکی از مهمترین اکسسوری‌های زنانه است که بصورت رودوشی و دستی در بازار موجود است و در زیبایی استایل خانم‌ها نقش موثری دارد. کیف زنانه از جمله اکسسوری‌های بسیار محبوب برای خانم است که هنوز هم با گذر زمان جذابیت خود را از دست نداده‌اند. برای بسیاری از بانوان، وسواس داشتن انواع کیف زنانه که متناسب با استایل و نوع نیازشان باشد، کاری مهم است.

کیف دستی و رودوشی زنانه در صدها طرح و  رنگ طراحی و تولید می‌شود، اکثرا خانم ها رنگ کیفشان را برای ست کردن با کفش یا بخش دیگری از پوشش خود انتخاب می‌کنند که گزینه‌های انتخاب شده‌شان قابل ست شدن با هر استایلی نخواهد بود و مختص لباس‌های خاص آنهاست. 

از یک سو شکل، طراحی، رنگ و مدل و از سویی دیگر کاربرد کیف از نظر موقعیت استفاده (مهمانی یا دانشگاه و یا محل کار) و حجم قرارگیری وسایل، از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتخاب رنگ و فرم کیف زیبا ،جذابیت ظاهری خانم‌ها را بیشتر می‌کند ولی یک رنگ همیشه باید باشد و آنهم مشکی است، در حقیقت یک کیف دستی مشکی جز ملزومات کمد لباس یک خانم است . 

انواع کیف های زنانه

کیف دستی زنانه :

کیف دستی بولینگ یک کیف حدودا با سایز متوسط است که بسیار شبیه به ساک‌هایی است که برای حمل توپ‌های بولینگ مورد استفاده قرار می‌گرفت. 

کیف‌های بولینگ معمولا یک بند جدا شدنی دارند تا در صورت لزوم برای آویختن به شانه مورد استفاده قرار گیرند. 

اگر کیف‌های با ساختار مشخص می‌پسندید، می‌توانید با خیال راحت یک کیف دستی بولینگ بخرید و مطمئن باشید که هیچ گاه از مد نمی‌رود. این مدل از انواع کیف زنانه برای استایل اداری و محل کارتان نیز فوق‌العاده خواهند بود.

کیف خرید زنانه:

یک کیف دستی بزرگ که قابلیت تحمل وزن نسبتا زیادی دارد. اگر زمانی را در آخر هفته به خرید در فروشگاه اختصاص می‌دهید و از حمل کیف‌های کاغذی و پلاستیکی احساس خوشایندی ندارید، بدون شک یک کیف خرید می‌تواند جایگزینی شیک برای آن‌ها باشند. همچنین کیف‌های خرید یکی از پرکاربردترین انواع مدل کیف زنانه در ساحل نیز لقب گرفته‌اند.

کیف زنانه کلاچ:

کیف کلاچ یک کیف با جلوه‌ی مستطیلی و ساده، بدون بند و کوچک است. یک کیف دستی زنانه برای مهمانی شبانه، جشن و عروسی، جایی که فقط چیزهای بسیار ضروری را با خود در حالتی مینیمال، ظریف و شیک حمل خواهید کرد.

کیف زنانه کوله پشتی:

کیفی که غالبا در پشت حمل می‌شود اما دستگیره‌ای مجزا در بالا برای حمل دستی نیز دارد. یک کوله پشتی می‌تواند کاربرد گسترده‌ای از استفاده روزانه تا محل کار، دانشگاه یا حتی سفرهای کوتاه داشته‌باشد.

کیف پولی زنانه:

کیف پول زنانه یک کیف کوچک حمل پول و کارت‌های اعتباری است که تقریبا سایز جیب است! کیف پول‌ها صاف و تاشو هستند و قالبی مشخص برای جا شدن در جیب‌های شلوارر، مانتو و پالتو دارند.

کیف دوشی زنانه:

کیفی با بند بلند که به شانه آویخته می‌شود و در کنار بدن به صورت عمودی یا ضربدری قرار می گیرید .کیف دوشی زنانه در جنس‌ها و انواع مختلفی ارائه می‌شود که می تواند از یک کیف اسپرت و اداری تا یک کیف با بندی زنجیری را شامل شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.