فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

آشنایی با انواع مدل‌های تاپ زنانه و کاربرد آنها

با نزدیک شدن به فصل گرما یکی از لباس هایی که برای خانم‌ها ضروری می‌شود و بیشتر از فصول سرد به آن نیاز پیدا می‌کنند، تاپ زنانه است. تاپ زنانه کاربردهای بسیار متفاوتی دارد و در مدل و طرح‌های متنوع در بازار موجود است در این مقاله با معرفی انواع مدل‌های تاپ زنانه و کاربرد آن به شما کمک خواهیم کرد خرید آسان و موفق تری در این زمینه داشته باشید پس تا انتهای این مقاله با ما باشید.

در کشور ایران تاپ زنانه  به نوع لباس‌هایی گفته می شود که برای بالا تنه است و قد آنها تا انتهای کمر می‌رسد و غالبا بدون آستین و یا آستین حلقه ایی هستند. تاپ های  زنانه را می توان در چندین مدل تاپ زنانه مجلسی ، تاپ زنانه اسپرت، تاپ زنانه نخی، تاپ زنانه ورزشی و تاپ زنانه ساده تقسیم بندی کرد و نسبت به موقعیت و کاربرد آن اقدام به خرید تاپ زنانه مناسب کرد.

تاپ زنانه مجلسی

تاپ زنانه مجلسی به لباسی گفته می شود که از پارچه های کرپ، حریر، ابریشم، گیپور و یا پولک استفاده شده است در  مدل تاپ مجلسی زنانه به اقتضای جنس پارچه و مدل پرکار شده این نوع تاپ ها، نسبت به دیگر تاپ ها قیمت بالاتری دارند. شما می توانید این مدل تاپ های مجلسی را در میهمانی های خانوادگی و دوستانه به تن کنید و شیک و جذاب دیده شوید. امتیاز تاپ‌های مجلسی زنانه این است که با وجود پرکار بودن و مجلسی بودنشان می شود آنها را با شلوار جین نیز پوشید. شما می توانید تاپ زنانه را با دامن کوتاه کلوش، شلوار جین جذب و یا شلوار کتان کوتاه  همراه با صندل و کفش پاشنه دار بپوشید و برای خود یک استایلی شیک مجلسی بسازید.

تاپ زنانه اسپرت

شما برای رفتن به باشگاه و ورزش کردن به یک تاپ زنانه ورزشی نیاز دارید این مدل تاپ ها که بیشتر از جنس تریکو هستند و در طرح های ساده در بازار به چشم می خورند انتخاب بسیار مناسبی برای ورزش کردن هستند شما می توانید تاپ زنانه اسپرت را با شلواراسلش و یا شلوار ورزشی و شلوارک بپوشید و ورزش کنید. ویژگی این مدل تاپ زنانه جنس آنهاست که از تعریق بدن جلوگیری می کند و به علت راحت بودنشان شما از ورزش و نرمش خود نهایت لذت را می برید. کاربرد دیگر این مدل تاپ زنانه در زیر مانتو و یا بلوز و شومیز زنانه است که  در فصل های گرم سال از بروز عرق به لباس جلوگیری خواهد کرد.

تاپ زنانه دکلته

به لباس‌هایی که دو بنده (پهن و باریک) و یا دکلته هستند  گفته می‌شود این مدل تاپ زنانه بالا تنه بدن را خوش فرم می سازد و باعث می شود پیراهن و لباس رویی تاپ خود را بهتر نشان دهد، تاپ زنانه دکلته  بسیار مناسب پوشیدن در زیر لباس های دیگر هستند و یا به صورت تنها در فصل های گرم استفاده می شوند. اگر این تاپ‌ها دکلته باشند همراه با آن‌ها از سوتین‌های بدون بند استفاده می‌شود تا از زیر لباس نمایان نشود.

تاپ‌های دکلته معمولاً چسبان هستند و جنس آن‌ها هم معمولاً از پارچه‌های تریکو و کشی است. ولی به طور کلی انواع تاپ‌ها هم می‌توانند کشی باشند و هم می‌توانند از پارچه هایی مانند لینن (که البته باید آزاد باشند که به راحتی پوشیده شوند) تهیه شده باشند.

تاپ دخترانه فانتزی

تاپ های  دخترانه یکی دیگر از تاپ های پرطرفدار است که در طرح و مدل های مدرن و فانتزی خانمهای زیادی را به خود جذب کرده است. این مدل تاپها که بیشتر در تولدها و میهمانی های کژوال طرفدار دارد را می توان با شلوار جین زنانه، شلوار بگ و یا شلوار مام استایل بپوشید و استایلی راحت و خیابانی داشته باشید. مدل ها جذاب در این نوع تاپ ها که با یقه های مدرن و یا بندی است هر خانم شیک پوشی را وسوسه می کند این تاپ را امتحان کند. تاپ های فانتزی دخترانه بهترین گزینه برای نوعروسان محسوب می شود که می توانند در منزل از این تاپ ها استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.