فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

آشنایی با انواع شلوار جین مردانه


در هر رده سنی که باشید، می‌توانید با پوشیدن شلوار جین مردانه و استایل اسپرت سن خود را جوان‌تر نشان دهید. شلوار جین تنها پوشاکی است که حتی بعد از پاره شدن نیز می‌شود آن را پوشید و با مد روز همراه شد.

شلوار جین یکی از پرطرفدارترین پوشاک مردانه است که هر مردی در کمد خود حداقل چهار مدل از آن را دارد. شلوار جین مزایای زیادی دارد که مردانه زیادی را به خود جذب می‌کند، ماندگاری بالا، نداشتن چین و چروک، و ست شدن با استایل‌های متفاوت از مهمترین مزایای شلوار جین است.

با شناخت انواع شلوارهای جین و فرم بدنتان می‌توانید انتخاب خوبی در خرید شلوار جین مردانه داشته باشید و استایلی جذاب و کم نقص بسازید. در قرارهای غیر رسمی و دوستانه با پوشیدن شلوار جین حس شادابی و جوانی را در استایل‌تان دو چندان کنید.

انواع شلوار جین مردانه

شلوار جین راسته مردانه:

شلوار جین راسته یکی از مدل‌های کلاسیک شلوار جین محسوب می‌شود که نسبت به مدل‌های دیگر از شلوار جین راحتی بیشتری دارند و اغلب با فاق بلند دیده می‌شوند. برای اینکه از راسته بودن شلوار جین اطمینان حاصل کنید، عرض زانو و دمپا را چک کنید که هم اندازه باشند، درواقع شلوارهای جین راسته از بالا به پایین به یک اندازه هستند. این شلوار برای آنهایی که اندام گلابی شکلی دارند یا ساق پاهایی فربه ایی دارند بهترین گزینه است زیرا که ناموزنی فرم پا را می‌پوشاند.

شلوار جین جذب مردانه:

شلوار جین جذب یا جین اسکینی که یکی از پرطرفدارترین مدل شلوار جین در بین آقایان و خانم‌هاست، متناسب با فرم اندامی و فیت پاها است که روی پاهای لاغر زیباتر دیده می‌شوند. این مدل شلوار جین که حالت جذب و کشی دارند بسیار راحت و شیک هستند که با کفش‌های ورزشی و کتونی استایلی جذاب و زیبایی می‌سازند. این مدل شلوارها با فاق بلند و کوتاه طرفداران زیادی دارد.

شلوار جین دد استایل مردانه:

 شلوار جین  دد استایل با برش‌های گشاد و فاق بلند که در آمریکا در دهه‌های پیش بسیار محبوب بوده است، مجدد با دیده شدن در استایل بارک اوباما باز در بین جوانان مد شده است. شلوار جین دد استایل در فصل تابستان به علت گشادی و ضخامت کمی که دارد پرکاربردتر است.

 

شلوار جین بگی یا هیپ هاپ:

شلوار جین بگی بسیار گشاد است و از بالا تا پایین  به یک اندازه است، این مدل شلوارها که کمی بلندتر از حد معمول هستند در دم‌پا چین می‌خورند و روی کفش جمع می شوند. شلوار جین بگی یکی از محبوبترین ترند های سال 2000 بوده است که در استایل‌های غیر رسمی و کژوال پرطرفدار است و با کفش‌های ورزشی اگلی ست زیبایی می‌سازند.

 شلوار جین نرمال مردانه:

شلوار جین نرمال  یا جین ریگولار شلوارهایی با برش ساده، فاق متوسط و دمپای راسته هستند که متناسب با هر اندامی است و استایل را جذاب و زیبا نشان می دهد. با این مدل شلوار جین دست شما بازتر است و زیرا که با هر لباسی هماهنگ می‌شوند.

 

شلوار جین سیگاری مردانه:

 شلوار جین سیگاری که از دسته شلوارهای جذب محسوب می‌شود قد بلندی ندارد و تقریبا تا کمی بالای مچ پا تا می‌خورند. این شلوار برای آقایانی با تیپ کژوال و خاص استایلی متفاوتی می‌سازد. آقایانی که پاهای کشیده و لاغری دارند از این مدل شلوار می‌پوشند.

 

شلوار جین و فاق

شلوارهای جین با تنوع رنگی زیاد، در سه مدل فاق کوتاه، متوسط و بلند در بازار موجود است که هنگام خرید با توجه به فرم، سایز، رنگ، ضخامت شلوار و فرم پاهایتان باید آن را انتخاب کنید در غیر این صورت استایل شما را بهم می‌زند. فراموش نکنید که فاق شلوار جین نقش بسیار مهمی در تعادل و تناسب اندام شما را دارد. شلوارهای جین با فاق کوتاه بالا تنه شما را بلند‌تر نشان می‌دهد و کشیدگی پاها را پنهان می‌کند بهتر است کسانی که پاهای کوتا و فربه‌ای دارند شلوارهای با فاق کوتاه را انتخاب نکنند و اگر شلوار جین با فاق بلند انتخاب کنید پاهای شما کشیده تر و بالا تنه شما کوتاهتر دیده خواهد شد.

 

علارغم اینکه شلوار جین و لباس‌های جین از معدود پوشاکی هستند که طی گذشت زمان هیچ وقت از  دنیای مد کنار نرفته اند، اما این نوع استایل با تمام جذابیت‌هایی که دارد مناسب مراسم رسمی و اداری نمی باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.