فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

مواد غذایی که سبب برنزه شدن طبیعی تان می شود

آفتاب تابستان به اندازه ای است که اگر زیر نور مستقیمش قرار بگیرید سبب سوزاندن پوست شما می شود اما برخی مواد غذایی هستند که می توانند کمک کنند شما به طور طبیعی برنزه شوید.


1-     هویج: بعلاوه مزایای بسیاری که هویج برای پوست دارد. آیا می دانستید که بسیاری از محصولات برنز کردن پوست از آلفاکاروتن هویج برای رنگ دهی به پوست استفاده می کنند.

2-     تخم مرغ: زرده تخم مرغ سرشار از ویتامین A است و این ویتامین مهم توانایی برنز کردن شما را دارد.

3-     انبه: انبه بیشتر از هر میوه دیگری ویتامین A دارد و همینطور که تاکنون متوجه شده اید ویتامین A در ابتدای لیست برنز کننده ها قرار دارد.

4-     آب: درست است که آب حاوی موادی نیست که شما را برنز کند اما اگر بدن و پوست شما دچار کم آبی باشد در مقابل آفتاب می سوزد.

5-     پنیر: پنیر حاوی سطوح بالایی از سلنیوم است و شما را از آفتاب سوختگی مصون می دارد و به مقابله با رادیکال های آزاد به شما کمک می کند.

6-     اسفناج: مانند هویج اسفناج حاوی آنتی اکسیدان و بتاکاروتن است که می تواند باعث بهبود بینایی شما نیز شود و پوستتان را طلایی کند.

7-     گوجه فرنگی: گوجه فرنگی نیز یکی دیگر از برنز کننده هاست. حاوی موادی است که در اسفناج و هویج یافت می شود و به درخشان شدن پوست شما کمک می کند.

مدل های موی مردانه 2017

مدل های کوتاهی مو نیز مانند سایر روندها هر ساله روی مد خاصی قرار می گیرد. در سال 2017 با برخی از مدل های کوتاهی مو بیشتر مواجه می شویم که در این مطلب این مدل ها را به شما معرفی خواهیم کرد:

1- مدل کلاسیک

2- مدل لایه ای

3- مدل Slicked back

4-مدل Side Swept

5- مدل پف دار

6- مدل منقطع

7- مدل بلند

8- مدل دم اسبی

نویسنده : بانی مد


5 نکته برای داشتن پوستی سالم

1-     پوستتان را از آفتاب محافظت کنید.

یکی از مهم ترین شیوه های مراقبت از پوست همین است. از ضدآفتاب استفاده کنید و در صورت شدید بودن نور حتما از کلاه های طاق دار استفاده کنید. از لباس هایی استفاده کنید که نور و گرما را درون خود نگه ندارند.

2-     سیگار نکشید.

دخانیات از جمله سیگار پوست شما را مستعد چروک شدن و کدر بودن می کنند. شما با ادامه این روند به زودی پیر می شوید. زیرا سیگار کلاژن و الاستین پوست را نابود می کند و فیبرهایی که پوستتان را محکم می کنند تخریب می کند.

3-     با ملایمت و به آرامی با پوستتان برخورد کنید.

اجازه ندهید پوستتان خشک بماند حتما پوست خود را با مرطوب کننده ها مرطوب نگه دارید آبرسانی پوست یکی از ضروریات است.

4-     رژیم غذایی سالمی داشته باشید.

استفاده روزانه از سبزیجات و میوه ها و جلوگیری از مصرف زیاد شکر و قندهای مصنوعی می تواند به مرور پوست شاداب تری را برایتان به ارمغان بیاورد.

5-     استرس خود را کنترل کنید.

نگرانی ها و استرس  می تواند سبب آکنه ، لک و چروک شدن پوست شوند اولین گام داشتن آرامش است. ذهنتان را از همه ی نگرانی ها دور کنید.


تزییات مو در بهار و تابستان 2017

در بهار و تابستان ما می توانیم از تزیینات و زیورآلات زیادی برای موهایمان استفاده کنیم.

هدبند

در بهار و تابستان می توان از هدبند یا تل موهای متنوعی استفاده کرد که می توانند با انواع سنگ ها یا فلزها تزیین شده باشند.



انواع گل سر

گل سر های امسال می توانند از متنوع ترین چیزها باشند از دکمه ، صدف، قطعات پلاستیکی و فلزی و ...

هم چنین مانند همیشه گل سرهای نگین دار قطعاتی هستند که همیشه روی مد قرار دارند.



اکسسوری های گل دار مو

تزیین موها قدمت بسیار زیادی دارد در واقع می توان گفت اولین زنان دنیا تنها چیزی که برای تزیین موهایشان در اختیار داشتند گل ها بوده اند.



گیره های موی غیرمعمول

استفاده از گیره و کش موی غیرممعمول نیز یکی از نکات مد امسال است.



پاپیون های رنگی

یکی از مورد علاقه ترین اجزای دخترهای جوان استفاده از پاپیون های رنگی یا گل دار برای موهایشان است.



نویسنده: بانی مد

چگونه سفید و سیاه بپوشیم

هیچ ست به آسانی سفید و سیاه پوشیدن نیست. هر دو این رنگ ها ساده و کلاسیک هستند و ترکیب آنها زیبا می باشد و شما در هر موقعیتی می توانید از آنها استفاده کنید.

در این مطلب نمونه هایی آورده شده است که انواع ست های سفید و سیاه را نشان می دهد.

برای ایجاد یک رنگ زنده و گرم بهتر است از اکسسوری های با رنگ های مانند قرمز، بنفش، سبز تیره و ... استفاده کنید تا از یکنواختی خارج شود.


نویسنده : بانی مد