فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

دسته بندی شومیزهای زنانه و نحوی ست کردن آن با استایل‌های متفاوت

شما به یک میهمانی دعوت شده اید و قصد خرید شومیز زنانه‌ایی شیک  و زیبا دارید، روانه بازار می شوید ولی نمی دانید از بین هزاران مدل شومیز زنانه موجود در  بازار چه مدلی مد نظر شماست؟ باید به کدام فروشگاه لباس سر بزنید؟ از چه  مدل شومیزی را پرو کنید؟ قرار است شومیز را با چه استایلی هماهنگ کنید؟ چه مقدار پول برای خرید شومیز مورد نظر کنار بگذارید؟ از چه کسی بخواهید که شما را در طول خرید همراهی کند و در انتخاب شومیز نظر دهد؟ تمامی این سوالات دغدغه اصلی شما را در خرید شومیز زنانه تشکیل می دهد، ما در اینجا باشما هستیم تا به این سولات پاسخ دهیم و آسانترین روش خرید یک شومیز زنانه شیک و زیبا را با شما در میان بگذاریم.

اولین نکته در خرید شومیز زنانه موقعیتی است که شما قرار است در آن ظاهر شوید، پس بهتر از قبل از خرید تنها این نکته را در ذهن داشته باشید که مراسم و مهمانی شما به چه صورت است، همین نکته به ظاهر ساده بسیار مفید است و کار را برای شما بسیار هموار خواهد کرد. با در نظر گرفتن نوع میهمانی شما بهتر می توانید شومیز مناسب خود را از بین انواع مدل های شومیز موجود در بازار انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر شما به یک تولد دوستانه دعوت شده اید، در این صورت  خواهید دانست که چه شومیزی مناسب این مراسم است و اینکه می‌دانید چقدر برای خرید  این مدل شومیز باید هزینه کنید، شومیز دلخواهتان را با چه استایلی قرار است ست کنید؟ و از چه فروشگاه هایی می شود این مدل شومیز ها را خریداری کنید؟ در این مقاله با معرفی شومیزهای زنانه و دسته بندی آنها خرید را برای شما آسان و لذت بخش خواهیم کرد.

به طور کلی شومیزهای زنانه به سه دسته شومیز زنانه رسمی، شومیز زنانه نیمه رسمی و شومیز زنانه غیر رسمی تقسیم خواهند شد.

شومیز زنانه رسمی:

هنگامی که شما به یک میهمانی رسمی، مراسم عقد و عروسی و جشن های خانوادگی دعوت شده اید قطعا نیاز دارید که یک شومیز زنانه رسمی به تن داشته باشید. این دسته شومیزها که از جنس های ریون،پولکی، لیزری، حریر، کرپ، ابریشم و گیپور و ... در بازار هستند بیشتر از دیگر شومیزها کار شده اند و یقه های اکثر آن ها مدل دار است به صورت آبشاری، پفی،پاپیونی، ایستاده و ... مدل آستین این شومیزها می تواند بصورت بلند تا روی مچ، آستین حلقه ایی ، آستین کوتاه و یا سه ربع باشد. شومیزهای زنانه رسمی به علت جنس پارچه و کار بیشتری که در مدل آنها انجام شده نسبت به شومیزهای نیمه رسمی و غیر رسمی قیمت بالاتری دارند و در بوتیک ها و مزون های لباس مجلسی بهتر می توانید نمونه این شومیزها را بیابید. یک شومیز رسمی را بهتر است با دامن و یا شلوار پارچه ایی راسته و یا شلوار کتان کوتاه همراه با یک کفش پاشنه بلند بپوشید و در مراسم جذاب و زیبا به چشم آیید.

به عنوان مثال یک شومیز لیزری مشکی یقه هفت با آستین های بلند را با یک دامن فوم کوتاه کرم ست کنید و یک کفش سوزنی کرم بپوشید و با یک گوشواره مشکی کرم استایل خود را تکمیل کنید.

شومیز زنانه نیمه رسمی:

شومیز زنانه نیمه رسمی به شومیزهایی می‌گویند که نه به پرکاری و پر نقشی شومیزهای ساده است و نه به سادگی و راحتی شومیزهای اسپرت. این مدل شومیزها که در بیشتر اوقات در تولدها و در میهمانی های و دورهمی های دوستانه و یا در زیر مانتو جلو باز کاربرد دارد بیشتر از جنس حریر، کرپ و یا نخی است که در مدل های گوناگون در بازار به چشم می‌خورند در این مدل شومیزها ما کمتر گیپور به کار رفته، گلدوزی، مروارید و حاشیه کاری می بینیم در عوض آن خود پارچه بصورت نقش دار و یا طرح دار است. شما می توانید شومیزهای نیمه رسمی را با شلوار جین و کفش پاشنه بلند و یا یک صندل فانتزی بپوشید و یا شومیز را با یک دامن و یا شلوار راسته ست کنید. به عنوان مثال یک شومیز گلدار آستین حلقه ایی هم با شلوار جین جذب و هم با یک دامن کلوش تک رنگ می تواند زیبا و تاثیر گذار باشد.

شومیز زنانه غیر رسمی:

شومیز زنانه غیر رسمی همانطور که از اسمش پیداست یک مدل شومیزهای ساده و راحت هستند که بیشتر در استایل های کژوال و اسپرت کاربرد دارند و برای میهمانی‌های رسمی و جشن‌های بزرگ استفاده نمی‌شوند. شومیز های غیر رسمی که بیشتر از جنس نخ، پنبه و ویسکوز هستند در طرح های فانتزی و راه راه و توپی و ... طرفداران بیشتری دارند این شومیزها که با شلوار جین جذب، شلوار جین مام استایل و شلوارک و یا دامن کوتاه جین پوشیده می‌شوند در میهمانی‌های دوستانه و دخترانه درون منزل بسیار کاربرد دارند و شما با این مدل شومیزها جوانتر و شاداب تر دیده خواهید شد.

آشنایی با سویشرت و هودی مردانه و کاربرد آنها


 هودی یکی از  مدل لباس‌های گرم مناسب بهار، پاییز و زمستان است  که طی چندین سال گذشته در صنعت مد و فشن، در طرح و رنگ‌های متفاوت، مورد توجه بسیاری از خانم‌ها و آقایان در تمام سنین قرار گرفته است. هودی های مردانه با طرح و مدل های زیبا و مدرن در بین بسیاری از آقایان جوان و خوش پوش جایگاه ویژه‌ایی پیدا کرده است و کاربردهای زیادی دارد که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

حتما این موضوع برایتان عجیب به نظر می آید، اما قرن‌هاست که خانم‌ها و آقایان از هودی استفاده می‌کنند. در گذشته بسیاری از کشیش‌ها و راهبان، تونیک یا ردای بلند و کلاه‌داری به تن می‌کردند که به نظر می‌رسد طراحی هودی‌های مدرن از همان لباس‌ قدیمی الهام گرفته شده است.

در آغاز سال 1990 بسیاری از اسکیت بازها و ورزشکاران، از هودی به عنوان لباس ورزشی خود استفاده می‌کردند، از این رو طراحان مطرحی از جمله تامی هایلفیگر، جورجو آرمانی و رالف لورن، کالکشن خود را با ارائه هودی در طرح و رنگ‌های متفاوت، آغاز کردند.

هودی به چه مدل لباسی گفته می‌شود؟

هودی شباهت بسیاری به سویشرت و ژاکت دارد، با این تفاوت که شامل کلاه است. معمولا جنس هودی از نخ و پنبه می‌باشد و داخل بعضی از مدل‌های هودی شامل پشم است. با این حال تنوع هودی روز به روز بیشتر می‌شود و در جنس‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شود.

هودی به صورت جلو بسته، زیپ‌دار یا دکمه‌دار در بازار به فروش می‌رسد و ویژگی اصلی هودی، کلاه است که آن را از گروه لباس‌های پاییزه دیگر جدا می‌کند.

هودی مردانه و نحو ست کردن آن با استایل

این مدل لباس پاییزه و بهاره در میان خانم‌ها و آقایان، به‌خصوص نوجوانان طرفداران بسیاری دارد که معمولا افرادی که به لباس اسپرت و ورزشی علاقه دارند یا سبک خاصی از استایل، مانند استایل رپ را دنبال می‌کنند، به هودی توجه ویژه‌ای دارند.

اگر به استایل متفاوت علاقمند هستید، به کمی شجاعت نیاز دارید! ترکیب هودی به همراه یک کت چرم مردانه، استایل شما را چشمگیر می‌کند. در این صورت می‌توانید کت چرم مشکی مردانه را به همراه یک هودی زرشکی، طوسی، مشکی یا سفید ترکیب کنید.

ترکیب هودی و کت جین، یک استایل جذاب و راحت کژوال است. شما می‌توانید یک کت جین با رنگ مورد علاقه پیدا کنید، با این حال رنگ آبی انتخاب چشمگیرتری است که با هر رنگ هودی سِت می‌شود.

شما می‌توانید یک هودی سرمه‌ای، زرشکی یا خاکستری را با یک کت جین ترکیب کنید. بسیاری از پسران جوان از کلاه کَپ در این استایل استفاده می‌کنند و کلاه هودی خود را روی آن می‌اندازند. اگرچه در ابتدا این استایل عجیب به نظر میرسد، اما جایگاه ویژه‌ای در استایل کژوال پیدا کرده است.

تفاوت هودی و سویشرت چیست؟

سویشرت کلاه ندارد، به همین دلیل با هودی متفاوت است. سویشرت را می‌توانید مانند هودی همراه با زیپ یا دکمه تهیه کنید، با این حال مدل پرطرفدار سویشرت، به صورت جلو بسته و بدون زیپ و دکمه است.

در گذشته، سویشرت در میان ورزشکاران محبوب بود و اکثر ورزشکاران در باشگاه و مسابقه آن را به تن می‌کردند. اما این روزها سویشرت به عنوان یک لباس غیرورزشی نیز کاربرد دارد. در این صورت، افرادی که به استایل کژوال و غیررسمی علاقه دارند، می‌توانند این لباس را به صورت روزمره در خانه یا خرید به تن کنند.

از اواخر دهه 90 میلادی، اکثر شرکت و برندهای معروف دنیا، اعم از برند خوراک، پوشاک، فیلم و سریال و ... لوگوی خود را روی سویشرت‌ها چاپ کردند که از این طریق یک تبلیغ غیر مستقیم برای کالای خود داشته باشند.

ترکیب سویشرت و کت تک، یکی از استایل‌های مورد علاقه آقایان، به‌خصوص آقایان 30 تا 40 ساله است. در این صورت بهتر است سویشرت شما استایل اسپرت نداشته باشد و کمی نیمه رسمی به نظر برسد.

ترکیب سویشرت و یک بارانی یا پالتو کمی رسمی‌تر از ترکیب هودی و پالتو است. این استایل مناسب قرارهای کاری و نیمه رسمی است. در این صورت می‌توانید از یک شلوار کتان مشکی یا شلوار جین استفاده کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هودی مردانه شباهت بسیاری به سویشرت و ژاکت دارد، با این تفاوت که شامل کلاه است. معمولا جنس هودی از نخ و پنبه می‌باشد و داخل بعضی از مدل‌های هودی شامل پشم است. با این حال تنوع هودی روز به روز بیشتر می‌شود و در جنس‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شود. هودی به صورت جلو بسته، زیپ‌دار یا دکمه‌دار در بازار به فروش می‌رسد و ویژگی اصلی هودی، کلاه است که آن را از گروه لباس‌های پاییزه دیگر جدا می‌کند.

 

آشنایی با انواع مدل های کیف زنانه

کیف زنانه یکی از اکسسوری هایی است که در استایل خانم ها تاثیر بسزایی دارد و در زیبایی و جذاب نشان دادن آن ها بسیار اهمیت دارد اما خیلی از خانم ها در خرید کیف دقت ندارند و همین باعث می شود که کمد آنها پر از کیف های بلااستفاده باشد و در موقع نیاز یک کیف زیبا و هماهنگ با استایل شان را پیدا نکنند. برای خرید کیف زنانه کاربردی و زیبا لازم است که قبل از خرید کیف نوع، مدل و رنگ های استفاده شده در استایلتان را با خود مرور کنید و نسبت به موقعیتی که قرار است در آن قرار بگیرید کیف خود را انتخاب کنید. پس از اینکه  مدل، طرح و رنگ کیف را پسندیدید کیف را از نزدیک لمس کنید و زیب و جیب های آن را بررسی کنید و از بابت جنس کیف مطمن شوید.

هرچند درخرید کیف با آزادی‌‎ عمل در انتخاب طرح، جنس و رنگ مواجه هستید، اما با این وجود خرید کیف با کاربرد مورد نظرمی تواند دشواری هایی نیز داشته باشد.

شما به محض اینکه وارد فروشگاه می‌شوید، خود را در احاطه‌ای از انواع کیف های جذاب و فریبنده می‌بینید، که شما را برای خرید سردرگم می‌کند.بنابراین بهتر است قبل از خرید کیف،مدل کیف انتخابی تان و نحوه استفاده از آن را بررسی کنید تا در خرید به مشکل برخورد نکنید.

کیف زنانه متناسب با فرم بدن

کیف زنانه آخرین آکسسوری است که هنگام بیرون رفتن از منزل، به استایل اضافه می‌شود و به نحوی تکمیل کننده‌ی ظاهرخانم‌هاست. درصورتی که خانم‌ها اندام و هیکل خود را بشناسند با انتخاب صحیح کیف می توانند عیب‌های اندام را بپوشانند و یا زیبایی فرم بدن‌شان را دو چندان کنند.

اگر اندام لاغر و بلندی دارید کیف‌های کوچک با بندهای بلند انتخاب مناسبی نیست چون شما را باریکتر از آنچه هستید، نشان می‌دهد. و اگر ریزنقش و فربه هستید، کیف‌های بزرگ با بند کوتاه شما را عریض‌ترمی کند.

خانم‌هایی که بالاتنه پهنی دارند، کیف‌های کوچک و دوشی با بندهای باریک و بلند برایشان بهترین گزینه است، همچنین خانم‌هایی که بالاتنه باریکی دارند با انتخاب کیف های حجیم با بندهای کوتاه استایل شان را جذابتر نشان می دهند.

مدل‌های پرکاربرد کیف زنانه

کیف زنانه دوشی خرید:

کیف‌های دوشی خرید در حجم بزرگ و سبک هستند، که حمل آنها در مسیرهای طولانی راحت است. این نمونه از کیف‌ها در اکثر  در دهانه، زیپ و دکمه ندارند و دسترسی به محتویات داخل کیف بسیارآسان است.

کیف دوشی خرید با بند کوتاه علاوه بر زیبا نشان دادن استایل بسیار پرکاربرد است. خانم‌ها در سفر، محل کار و خریدشان از این مدل کیف استفاده می‌کنند.

کیف زنانه دستی:

این مدل کیف از کیف خرید کوچکتر است و دهانه آن زیپ و دکمه دارد. دسته کیف دستی هم بصورت کوتاه و هم بصورت بلند است که بیشتر مواقع از بند دوشی بلند آن استفاده می‌شود. کیف دستی پرکاربردترین نوع کیف زنانه است که اکثر خانم‌های شاغل آن را انتخاب می کنند.

کیف هلالی زنانه:

کیف هلالی که از چرم و پارچه‌های نرم ساخته شده‌است، در قسمت میانه تورفتگی دارد و به این خاطر به مدل هلالی شناخته شده است. این مدل کیف‌ها در سایزهای بزرگ و کوچک در بین خانم‌های جوان بسیار طرفدار دارد و بیشتر با استایل‌های خیابانی و کژال متداول است.

کیف زنانه کتابی:

کیف‌های مستطیل شکلی که دسته و بند ندارند و در کف دست نگه داشته می‌شوند به نام کیف کتابی خوانده می‌شوند. این کیف های ضخیم، فضای زیادی ندارند و تنها وسایل ضروری را می‌شود در آنها جای داد. خانم‌ها برای مجالس مهمانی و در لباس شب این نوع کیف را با استایل‌شان ست می‌کنند.

کیف زنانه باگت:

کیف‌‌‌‌‌‌‌‌ها باگت در همان سایز کیف‌ کتابی با ضخامتی کمتر هستند. این کیف‌های بنددار اغلب با بندهای بلند بصورت مورب بر روی دوش آویخته می شوند. کیف باگت فضای کافی برای گوشی همراه ،کیف پول و عینک دودی دارد،که بصورت روزانه و در قرارهای عصرانه از آن استفاده می‌شود.

کوله پشتی زنانه:

کوله پشتی که برای استفاده راحتتر با دو بند در پشت کمر است کیف پرکاربردی برای دختران محصل و ورزشکار می‌باشد. کیف‌های کوله پشتی در سایزهای بزرگ و کوچک در بین جوانان محبوبیت زیادی دارد، که با هر نوع استایلی بخصوص استایل های دانشجویی ترکیب زیبایی را می سازند. تنوع درطرح، رنگ و مدل این کیف‌ها، کاربرد آن را در سفر،دانشگاه،گشت‌های تفریحی و کوهنوردی بسیار رایج کرده‌است.

کیف پستچی زنانه:

کیف پستچی که بیشتر شبیه کیف‌های پیک سوارن و کارمندان است برای خانم‌های شاغل در محل کار استفاده می‌شود.خانم ها می توانند مدارک و فرم‌های اداری خود را دراین کیف‌ها نگه دارند. کیف پستچی دارای دو بند از دو طرف است که با فرم های رسمی و اداری استایل چشمگیری می‌سازند.

کیف ورزشی زنانه:

کیف‌های بزرگ استوانه‌ایی از چرم و پارچه‌های ضدآب که فضای کافی برای حوله و لباس‌های ورزشی دارند. کیف‌های ورزشی به گونه‌ایی طراحی شده‌اند که تمامی تجهیزات ورزشی را می شود در آن جای داد. خانم‌های ورزشکار برای رفتن به استخر و باشگاه با اضافه کردن این مدل کیف، استایلی ورزشکارانه و جذاب برای خود طراحی می‌کنند.

 

آشنایی با مدل‌های کفش زنانه مجلسی و کاربردشان


در این روزهای آخر سال که خرید کفش زنانه یکی از خریدهای ضروری نوروز برای خانم ها محسوب می شود اکثر خانم ها با توجه به انتخاب مانتو مجلسی و یا پیراهن مجلسی به فکر خرید کفش پاشنه بلند می افتند، اگرچه خرید کفش پاشنه بلند با توجه به مدل های متنوع کار سختی بنظر می رسد اما با آشنایی با تمامی مدل های کفش پاشنه دار زنانه و فرم پاهایتان می توانید یک خرید کفش زنانه مناسب با لباس دلخواهتان داشته باشید و زیبا و جذاب به چشم بیایید.

در طی سال‌ها اخیر مدل کفش پاشنه بلند زنانه تغییرات بسیاری در ظاهر و اندازه پاشنه داشته است که در قرن 20 میلادی، طراحان مد فرانسوی مدل‌های جدید کفش پاشنه بلند زنانه را در بازار وارد کردند که نتیجه این تغییرات همان کفش معمول پاشنه بلند است.

شک نکنید که یک  کفش پاشنه بلند زنانه اعتماد به‌نفس شما را بالا می‌برد و ظاهر و استایل‌تان را جذاب و گیرا می‌کند. کفش پاشنه بلند تنها مناسب مهمانی یا فصل‌های گرم نیست و شما می‌توانید انواع کفش پاشنه بلند و بوت پاشنه بلند را حتی در فصل پاییز و زمستان نیز به پا کنید.

با این حال ممکن است هنگامی که می‌خواهید یک جفت کفش پاشنه بلند مناسب انتخاب کنید، کمی سردرگم شوید. هر کفش پاشنه بلندی مناسب یک قد، اندام، موقعیت و شرایط آب و هوایی است. اگر می‌خواهید در طول زمانی که این کفش مجلسی را به پا دارید، احساس راحتی داشته باشید، بهتر است با انواع مدل‌های این کفش آشنا شوید تا پیش از خرید کفش پاشنه بلند زنانه یک انتخاب درست داشته باشید.

کفش پاشنه بلند سوزنی

کفش پاشنه بلند سوزنی که این روزها محبوبیت ویژه ای دارد، ضخامت نازک و ظریفی دارد که یکی از دردسرهای خانم‌ها گیر کردن این پاشنه در حفره‌های خیابان است! با این حال این کفش همچنان محبوب است و طرفداران بسیاری دارد.

این کفش مجلسی است و خانم‌ها در مراسم‌ و قرارهای رسمی این کفش را به پا می‌کنند. اگر می‌خواهید استایل جذاب مجلسی داشته باشید، پیراهن بلند مجلسی و کفش پاشنه بلند سوزنی زنانه یک انتخاب بسیار جذاب و خاص است. همچنین می‌توانید این کفش را با یک کیف مجلسی کوچک با جنس یکسان سِت کنید.

 کفش پاشنه بلند کلاسیک

کفش پاشنه بلند کلاسیک زنانه از معمول‌ترین مدل کفش پاشنه بلند زنانه است که در عین سادگی بسیار جذاب است. پهنای پاشنه این مدل کفش مجلسی اندازه معمولی دارد و نازک یا ضخیم نیست.

شما می‌توانید این مدل کفش زنانه مجلسی را به همراه پیراهن مجلسی یا دامن بپوشید. اگر می‌خواهید کفش پاشنه بلند کلاسیک را با یک شلوار سِت کنید، بهترین انتخاب شلوار نخی زنانه است.

 کفش پاشنه مخروطی زنانه

همان‌گونه که از اسم کفش پاشنه مخروطی شکل مشخص است، ابتدای این مدل کفش پاشنه بلند ضخیم و در انتها باریک می‌شود. بر خلاق اکثر کفش‌های پاشنه بلند، راه رفتن با کفش پاشنه بلند مخروطی بسیار ساده است.

شما می‌توانید با توجه به طول پاشنه پیراهن مجلسی یا شلوار اسپرت زنانه را سِت کنید. همچنین می‌توانید یک پیراهن مجلسی مناسب مهمانی‌های شب یا یک شلوار کتان زنانه به همراه کفش پاشنه مخروطی کوتاه در مهمانی غیررسمی بپوشید.

کفش پاشنه لژدار

همان‌گونه که از اسم این مدل کفش پیدا است، پاشنه این کفش لژدار شبیه یک مثلث یکسره است. معمولا این  مدل کفش مناسب استایل تابستانه است و با تاپ و دامن دخترانه سِت می‌کنند.

پاشنه بعضی از کفش‌های پاشنه لژدار یکسره از جنس خود کفش است و بعضی از آن‌ها از جنس کنف است که این مدل کفش مناسب پیاده‌روی و گشت و گذار در تابستان است و با دامن‌ خنک تابستانه رنگی ترکیب جذابی است.

کفش پاشنه لژدار یکسره کفش کژوال است و معمولا خانم‌ها این مدل کفش را در مهمانی‌های دوستانه به پا می‌کنند. از این رو لباس مناسب این مدل کفش پاشنه بلند تابستانه دامن اسپرت و شلوار است.

 کفش پاشنه گربه‌ای یا کیتِن

در اواخر دهه 50 میلادی طراحان مد یک کفش پاشنه بلند مخصوص دختران جوان ارائه کردند. این کفش بسیار راحت است، از این رو خانم‌ها در تمام سنین از این مدل کفش برای استایل خود انتخاب کردند. با این حال این روزها خانم‌های مسن از این کفش استقبال خوبی می‌کنند.

این کفش مناسب استایل رسمی است و شما می‌توانید کفش پاشنه بلند گربه‌ای را با کت و دامن یا دامن مجلسی سِت کنید. همچنین پیراهن‌ مجلسی کوتاه یکسره نیز انتخاب مناسبی است.

شما با آشنایی با کفش های پاشنه بلند و کاربردشان قطعا در خریدتان دچار سردگمی نخواهید شد و تا مدتها کفش خریداری شده را با لباس هایتان ست می کنید و در میهمانی و مراسم از آن استفاده خواهید کرد.

سه رنگ کاربردی و شیک در خرید پالتو زنانه

پالتو به همان اندازه که مانتو برای خانم ها، در فصل های سرد سال ضروری و کاربردی است،پس هنگام خرید یک پالتو زنانه مناسب باید بسیار دقت کنید که بعد از خرید آن پشیمان نشوید و بیشترین کاربرد را برای شما داشته باشد. شما اگرفرد ول خرج و تنوع طلبی هستید ممکن است از مانتو  حدود 7 تا 10 مدل را در کمد داشته باشید ولی برای پالتو بیشتر از سه یا چهار مدل ندارید.

پالتو زنانه بخاطر قیمت بالایی که دارد و همین طور حجم سنگین اش میزان استقبال خانم ها را برای خریدش کمتر از مانتو می کند. هرچند که نباید فراموش کرد تنها یک پالتو شیک زنانه است که می تواند استایل شما را در زمستان جذاب و گیرا کند.

شما به علت محدودیت در خرید پالتو زنانه بهتر است که تمامی ویژگی را در خرید یک پالتو ایده آل در نظر بگیرید مثل جنس پالتو، سایز پالتو، مدل پالتو و رنگ پالتو. ما در این مقاله در مورد رنگ پالتو زنانه و نحوی ست کردن پالتو با اکسسوری های دیگر به شما کمک خواهیم کرد و سه رنگ از پرکاربردترین رنگ ها را معرفی خواهیم کرد که با دانستن این موارد بتوانید یک پالتو شیک و عالی را خریداری کنید.

پالتو زنانه مشکی:

اولین انتخاب خانم ها معمولا پالتو زنانه در رنگ مشکی است. همانطور که می دانید رنگ مشکی علاوه بر اینکه شما را لاغر و خوش اندام نشان می دهد در جذابیت و اعتماد بنفس شما نیز نقش بسزایی دارد. شما می توانید با خرید یک پالتو مشکی خیال خود را راحت کنید که آن را برای چند سال خواهید داشت این رنگ تکراری نخواهد شد و در بسیاری از مراسم و موقعیت ها کاربرد دارد. رنگ مشکی تنها رنگی است که می تواند با هر رنگ و استایلی ست شد و شما هر بار با یک ست زیبا و هماهنگ می توانید شیک و متفاوت دیده شوید. اگر کفش و کیف شما کرم قهوه ایی است این رنگ پالتو کیف و کفش شما را بهتر نشان می دهد شما با یک شال نسکافه ایی و یا کرم یک استایل بسیار شیک خواهید داشت.

تیپ تمام مشکی یکی از استایلی هایی است که در بین خانم ها بسیار طرفدار دارد و هیچ وقت  جذابیت خود را از دست نمی دهد شما با یک شلوار و یا لگ مشکی همراه با پالتوی مشکیتان با یک بوت مشکی، شال و یا کلاه مشکی بطور قطع می توانید خاص و زیباترین خانم یک جمع باشید.

رنگ مشکی از معدود رنگ هایی است که با هم با رنگ های گرم و هم رنگ های سرد ست خواهد شد شما می توانید برای تنوع از شال و کیف زرشکی در استایلتان استفاده کنید و یا با یک پلیور یقه اسکی سبز یشمی در زیر پالتو مشکی و پوشیدن یک انگشتر با نگین سبز در جمع بدرخشید.

بزرگترین امتیاز یک پالتو مشکی زنانه این است که می توایند در استایل رسمی و هم در استایل اسپرت آن را بپوشید و این بستگی به هوش و سلیقه شما دارد که چگونه آن را با شال و روسری، شلوار و کیف و کفش خود ست کنید. به عنوان مثال شما هنگامی که به یک میهمانی و یا تولد دوستانه در کافه دعوت شده اید می توانید پالتو مشکی را با یک شلوار کتان کوتاه استفاده کنید با یک کفش پاشنه بلند و با یک روسری گل دار و رنگی یک استایل شیک و مجلسی داشته باشید.

پالتو زنانه طوسی:

پالتو زنانه رنگ طوسی یکی از پالتو هایی است که در این چند سال اخیر در بین خانم ها بسیار محبوب شده است و دلیل این محبوبیت زیبایی و شیک بودن رنگ طوسی و قدرت هماهنگی آن با رنگ های دیگر است. پالتو طوسی می تواند در رنگ خاکستری روشن، خاکستری تیره، نوک مدادی و یا خاکستری هایی که تونالیته آبی و یا سبز دارند باشد این مدل پالتو ها در زمینه خاکستری در بعضی موارد بافت دارند و یا با طرح هایی به صورت چهارخانه و راه راه در بازار هستند . هنگامی که ما از یک پالتو زنانه طوسی صحبت می کنیم تمامی این گزینه ها را شامل می شود.

امتیاز پالتو زنانه طوسی  این است که با ست های مشکی، سفید و جین بسیار شیک و زیبا می شود. شما می توانید پالتو طوسی خود را با شال و کیف قرمز ست کنید و یا با یک شال بنفش بافت متفاوت دیده شوید. پالتو طوسی نیز مانند پالتو مشکی قابلیت استفاده در استایل رسمی و غیر رسمی دارد و این بستگی به شما دارد که چگونه بقیه لباس هایتان را با پالتو ست کنید.

شما با یک شلوار جین جذب، یک جفت کفش کتانی سفید و یک کوله پشتی  جین  می توانید همان پالتو طوسی را که در میهمانی به تن داشتید را به یک استایل اسپرت تبدیل کنید و نگرانی نداشتن پوشش گرم را از بین ببرید.

پالتو زنانه شتری:

رنگ شتری،خاکی، کرم و نسکافه ایی از رنگهای بسیار شیک و شگفت انگیز است که هر خانمی را در این رنگ پالتو بسیار خاص و خوش پوش نشان میدهد. تمامی این رنگ ها به علت طیف گسترده ایی که دارند می توانند هارمونی بسیار زیبایی را در استایل بسازند و ست کردن بقیه اکسسوری ها با این رنگ پالتو می تواند راحت و لذت بخش باشد. از آنجایی اکثر بوت و نیم بوت های بازار در همین زمینه رنگی هستند نیمی از راه برای شما هموار می شود . البته توجه داشته باشید که تمامی اکسسوری های خود را از یک رنگ به عنوان مثال انتخاب نکنید  شما می توانید با یک پالتو شتری از کیف و کفش قهوه ایی استفاده کنید تا زیبایی استایل شما جلوه بیشتری دهد.

پالتو زنانه کرم و یا شتری با ترکیب رنگ آبی آسمانی ، رنگ جین و رنگ مشکی همخوانی زیادی دارد و یکی از زیباترین و شیک ترین استایل زمستانه زنانه محسوب می شود.