فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

سه رنگ کاربردی و شیک در خرید پالتو زنانه

پالتو به همان اندازه که مانتو برای خانم ها، در فصل های سرد سال ضروری و کاربردی است،پس هنگام خرید یک پالتو زنانه مناسب باید بسیار دقت کنید که بعد از خرید آن پشیمان نشوید و بیشترین کاربرد را برای شما داشته باشد. شما اگرفرد ول خرج و تنوع طلبی هستید ممکن است از مانتو  حدود 7 تا 10 مدل را در کمد داشته باشید ولی برای پالتو بیشتر از سه یا چهار مدل ندارید.

پالتو زنانه بخاطر قیمت بالایی که دارد و همین طور حجم سنگین اش میزان استقبال خانم ها را برای خریدش کمتر از مانتو می کند. هرچند که نباید فراموش کرد تنها یک پالتو شیک زنانه است که می تواند استایل شما را در زمستان جذاب و گیرا کند.

شما به علت محدودیت در خرید پالتو زنانه بهتر است که تمامی ویژگی را در خرید یک پالتو ایده آل در نظر بگیرید مثل جنس پالتو، سایز پالتو، مدل پالتو و رنگ پالتو. ما در این مقاله در مورد رنگ پالتو زنانه و نحوی ست کردن پالتو با اکسسوری های دیگر به شما کمک خواهیم کرد و سه رنگ از پرکاربردترین رنگ ها را معرفی خواهیم کرد که با دانستن این موارد بتوانید یک پالتو شیک و عالی را خریداری کنید.

پالتو زنانه مشکی:

اولین انتخاب خانم ها معمولا پالتو زنانه در رنگ مشکی است. همانطور که می دانید رنگ مشکی علاوه بر اینکه شما را لاغر و خوش اندام نشان می دهد در جذابیت و اعتماد بنفس شما نیز نقش بسزایی دارد. شما می توانید با خرید یک پالتو مشکی خیال خود را راحت کنید که آن را برای چند سال خواهید داشت این رنگ تکراری نخواهد شد و در بسیاری از مراسم و موقعیت ها کاربرد دارد. رنگ مشکی تنها رنگی است که می تواند با هر رنگ و استایلی ست شد و شما هر بار با یک ست زیبا و هماهنگ می توانید شیک و متفاوت دیده شوید. اگر کفش و کیف شما کرم قهوه ایی است این رنگ پالتو کیف و کفش شما را بهتر نشان می دهد شما با یک شال نسکافه ایی و یا کرم یک استایل بسیار شیک خواهید داشت.

تیپ تمام مشکی یکی از استایلی هایی است که در بین خانم ها بسیار طرفدار دارد و هیچ وقت  جذابیت خود را از دست نمی دهد شما با یک شلوار و یا لگ مشکی همراه با پالتوی مشکیتان با یک بوت مشکی، شال و یا کلاه مشکی بطور قطع می توانید خاص و زیباترین خانم یک جمع باشید.

رنگ مشکی از معدود رنگ هایی است که با هم با رنگ های گرم و هم رنگ های سرد ست خواهد شد شما می توانید برای تنوع از شال و کیف زرشکی در استایلتان استفاده کنید و یا با یک پلیور یقه اسکی سبز یشمی در زیر پالتو مشکی و پوشیدن یک انگشتر با نگین سبز در جمع بدرخشید.

بزرگترین امتیاز یک پالتو مشکی زنانه این است که می توایند در استایل رسمی و هم در استایل اسپرت آن را بپوشید و این بستگی به هوش و سلیقه شما دارد که چگونه آن را با شال و روسری، شلوار و کیف و کفش خود ست کنید. به عنوان مثال شما هنگامی که به یک میهمانی و یا تولد دوستانه در کافه دعوت شده اید می توانید پالتو مشکی را با یک شلوار کتان کوتاه استفاده کنید با یک کفش پاشنه بلند و با یک روسری گل دار و رنگی یک استایل شیک و مجلسی داشته باشید.

پالتو زنانه طوسی:

پالتو زنانه رنگ طوسی یکی از پالتو هایی است که در این چند سال اخیر در بین خانم ها بسیار محبوب شده است و دلیل این محبوبیت زیبایی و شیک بودن رنگ طوسی و قدرت هماهنگی آن با رنگ های دیگر است. پالتو طوسی می تواند در رنگ خاکستری روشن، خاکستری تیره، نوک مدادی و یا خاکستری هایی که تونالیته آبی و یا سبز دارند باشد این مدل پالتو ها در زمینه خاکستری در بعضی موارد بافت دارند و یا با طرح هایی به صورت چهارخانه و راه راه در بازار هستند . هنگامی که ما از یک پالتو زنانه طوسی صحبت می کنیم تمامی این گزینه ها را شامل می شود.

امتیاز پالتو زنانه طوسی  این است که با ست های مشکی، سفید و جین بسیار شیک و زیبا می شود. شما می توانید پالتو طوسی خود را با شال و کیف قرمز ست کنید و یا با یک شال بنفش بافت متفاوت دیده شوید. پالتو طوسی نیز مانند پالتو مشکی قابلیت استفاده در استایل رسمی و غیر رسمی دارد و این بستگی به شما دارد که چگونه بقیه لباس هایتان را با پالتو ست کنید.

شما با یک شلوار جین جذب، یک جفت کفش کتانی سفید و یک کوله پشتی  جین  می توانید همان پالتو طوسی را که در میهمانی به تن داشتید را به یک استایل اسپرت تبدیل کنید و نگرانی نداشتن پوشش گرم را از بین ببرید.

پالتو زنانه شتری:

رنگ شتری،خاکی، کرم و نسکافه ایی از رنگهای بسیار شیک و شگفت انگیز است که هر خانمی را در این رنگ پالتو بسیار خاص و خوش پوش نشان میدهد. تمامی این رنگ ها به علت طیف گسترده ایی که دارند می توانند هارمونی بسیار زیبایی را در استایل بسازند و ست کردن بقیه اکسسوری ها با این رنگ پالتو می تواند راحت و لذت بخش باشد. از آنجایی اکثر بوت و نیم بوت های بازار در همین زمینه رنگی هستند نیمی از راه برای شما هموار می شود . البته توجه داشته باشید که تمامی اکسسوری های خود را از یک رنگ به عنوان مثال انتخاب نکنید  شما می توانید با یک پالتو شتری از کیف و کفش قهوه ایی استفاده کنید تا زیبایی استایل شما جلوه بیشتری دهد.

پالتو زنانه کرم و یا شتری با ترکیب رنگ آبی آسمانی ، رنگ جین و رنگ مشکی همخوانی زیادی دارد و یکی از زیباترین و شیک ترین استایل زمستانه زنانه محسوب می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.