فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

شلوار کتان مناسبترین گزینه برای استایل نیمه رسمی ویژه نوروز


اگر شما از دسته آقایانی هستید که همیشه شلوار جین به پا دارید و تیپ های اسپرت و کژوال را تجربه کردید و حالا دوست دارید متفاوت دیده شوید ما به شما کمک خواهیم کرد که استایلی خاص و جدیدی را امتحان کنید.

با نزدیک شدن به فصل بهار ، متفاوت و زیبا دیده شدن بهانه خوبی است که ما را ترغیب به خرید لباس می کند. اما اینبار همان استایل تکراری همیشگی را کنار می گذاریم و به دنبال یک تیپ متفات، شیک و تا حدودی رسمی هستیم.

برای ایام نوروز و شرکت در میهمانی ها و مراسم دید و بازدید یک استایل رسمی و نیمه رسمی آقایان را شیک تر و جذابتر نشان خواهد داد. اما همانطور که می دانید خرید یک تیپ رسمی مردانه بسیار دشوار تر و زمان بر تر از یک استایل اسپرت برای آقایان است.  برای اینکه این خرید را برای شما آسان و لذت بخش کنیم با ما همراه باشید تا چند ترفند مفید که به شما کمک می کند یک استایل شیک و رسمی داشته باشید را با شما به اشتراک بگذاریم.

در واقع اکثر آقایان برای ایام نوروز و مراسم دید و بازدید و میهمانی ها خانوادگی به دنبال استایلی می گردند که نه کامل رسمی باشد، نمونه استایلی هایی که در جشن های عقد و عروسی و یا جلسه و ماموریت های شرکتی استفاده می شود یعنی همان پوشش کت و شلوار و کراوات با کفش های مردانه رسمی.

 و نه می خواهند استایلی با ظاهر اسپرت و کژوال داشته باشند یعنی همان تیپ با شلوار جین مردانه و تی شرت آستین کوتاه و کفش های اسپرت و فانتزی .  درست است هر دو این استایل ها نمی توانند یک تیپ مناسب و نیمه رسمی برای ایام نوروز به ما بدهند پس چاره کار کجاست؟

حالا ما تقریبا هدف خود را از انتخاب یک استایل مناسب و نیمه رسمی می دانیم و این تا حدودی سردردگمی ما را برای گشتن در فروشگاه ها و مراکز خرید کم می کند. ما تصمیم خود را گرفته ایم و به دنبال یک استایل نیمه رسمی میر گردیم ما به شما در هماهنگ کردن چند نمونه پیراهن و شلوار مردانه کمک خواهیم کرد که بتوانید خرید آسان و لذت بخشی داشته باشید.

استایل نیمه رسمی

 

اولین چیزی که در یک استایل نیمه رسمی مردانه نیمی از راه را برای شما هموار خواهد کرد خرید شلوار کتان مردانه است.

شلوار کتان مردانه در رنگها و مدل های متنوع کار را برای بسیاری از مردان بسیار راحت می کند. شما کافی است با توجه به فرم پاهایتان یکی از مدل های شلوار کتان جذب و یا شلوار کتان راسته را انتخاب کنید بعد از آن نوبت به انتخاب رنگ می رسد امتیاز ویژه ایی که شلوار کتان نسبت به شلوارهای جین و شلوارهای پارچه ای دارد تنوع در رنگ بندی آنهاست .

شما می توانید رنگهای خنثی مثل شلوار کتان خاکستری، مشکی و یا سفید خریداری کنید و با یک پیراهن آستین کوتاه چهار خانه به همراه با کفش های کالج در رنگهای خنثی استایلی شیک و نیمه رسمی داشته باشید.

رنگهای کرم، خاکی، نسکافه ایی،شکلاتی و قهوه ایی از رنگهای پرطرفدار شلوارهای کتان محسوب می شوند زیرا که این رنگ شلوارها با پیراهن سفید، شیری، خاکستری، شکلاتی و قهوه ایی بسیار زیبا دیده می شوند. شما می توانید یک شلوار کتان خاکی را با یک پیراهن مردانه شیری بپوشید و آستین های آن را تا کرده و بالا بزنید یک کفش کالج کرم قهوه ایی انتخاب کنید و یک ساعت مچی اسپرت با بند شکلاتی به دستانتان ببندید آن موقع خودتان متوجه خواهید شد که نگاه هر خانم و آقایی به شما جذب خواهد شد.

اگرقدرت ریسک بالایی دارید شلوار کتان در رنگهای قرمز، زرشکی، خردلی، آبی و سبز روشن از نمونه شلوارهای کتان زیبایی است که شما را جوانتر و مدرن نشان می دهد. این رنگ شلوارها که بیشتر در مدل شلوارهای کتان جذب دیده می شوند را می شود با کفش های اسپرت فانتزی نیز پوشید ولی بهتر است در انتخاب پیراهنی که قرار است با این رنگ شلوارها ست شود دقت کنید. با توجه به رنگ های شاد و گرم شلوار پیشنهاد ما به شما این است که پیراهن های ساده و تک رنگ را انتخاب کنید زیرا که یک شلوار کتان زرشکی با یک پیراهن طرح دار چهارخانه  باهم همخوانی زیبایی نخواهد داشت و شما را شیک و خوش استایل نمی کند.

به عنوان مثال اگر شلوار کتان شما به رنگ سبز یشمی است دست شما برای انتخاب هر پیراهن مردانه با رنگ و مدلی آزاد نیست و انتخاب شما محدود می شود به پیراهن های تک رنگ با رنگهای خنثی و یا در زمینه سبز مثل پیراهن سبز زیتونی و یا سبز چمنی کمرنگ. اگر مایلید پیراهن نقش دار انتخاب کنید بهتر است که پیراهنی خریداری کنید که در طرح آن رنگ سبز به کار رفته باشد تا هارمونی رنگی در استایلتان حفظ شود.

 ترکیب های رنگی استفاده شده در پوشش شما علاوه بر اینکه استایل شما را بسیار هماهنگ و متناسب می سازد نشان از خوش سلیقگی شما ست پس حتما این نکات را هنگام خرید لباس به ویژه در ایام نوروز در نظر بگیرید که با استایلی خاص و جذاب سالی متفاوت و زیبا را شروع کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.