فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

هودی و استایلی جوان پسند برای آقایان

خرید هودی مردانه یک خرید کاربردی و هوشمندانه است زیرا شما در تمام فصول می‌توانید آن را بپوشید. در فصل گرما وقتی لباس‌های زمستانی خودتان را جمع می‌کنید پیشنهاد می‌کنم یک هودی را در کمد خود نگه‌دارید تا اگر هوا کمی سرد شد آن را بپوشید.

 هودی، سوئیشرت و کاپشن در انواع طرح‌های زیپ دار و جلوبسته، کلاه دار یا بدون کلاه، جنس‌های پشمی یا پلی استر و رنگ‌های جذاب در عین ایجاد حس خوب گرما، اطمینان خاطر بابت زیبایی ظاهر شما را هم فراهم می‌کند.

خرید هودی و یا سویشرت در کنار اینکه مسئول گرم نگه داشتن بدن شما است، قطعا حس خوب زیبایی و راحتی را نیز به شما خواهد داد، همچنین انتخاب صحیح در رنگ و طرح می تواند همیشه الگوی زیبایی از لایف استایل شما را در ذهن دیگران تداعی کند.


تفاوت بین سویشرت و هودی چیست؟

اما اگر بخواهیم کامل تر سویشرت و هودی را تعریف کنیم می‌توانیم بگوییم سویشرت و هودی جزو آن دسته از لباس هایی هستند که امروزه بدون توجه به سن، جنسیت یا دیگر ویژگی های متمایز پوشیده می شوند. یک سویشرت همان لباسی است که دارای آستین های بلند و مشابه پلیور است. بالاتنه را کاملا پوشش می‌دهد می‌تواند به تنهایی یا با لایه‌ی اضافی لباس  پوشیده شود.

سویشرت ها دکمه، کلاه یا زیپ ندارند و اغلب از مواد : کتان، پشم  و الیاف مصنوعی شاخته می شوند. این لباس نخست در پوشاک ورزشی پا به عرصه گذاشت. ورزشکاران اغلب از آن استفاده می کنند زیرا عرق را جذب می کند و بدن آنها را در فعالیت ها آزاد نگه می دارد. مانند هر لباس دیگری این لباس نیز راه خود را به بازارهای تجاری باز کرد اما هودی سوئیشرتی است با کلاه  و ماف، ماف یک جیب متصل و پیوسته است برای گرم کردن دست‌ها که در زمان‌های قدیم به طور مجزا برای گرم کردن دست‌ها استفاده می‌شد که در هودی به آن متصل است.اما فرق هودی این است که دارای کلاه اغلب بند دار است. هم چنین هودی می تواند با دکمه، زیپ و … باز شود.

بنابراین تفاوت اصلی بین هودی و سویشرت کلاه‌دار بودن هودی است. کلمه هودی ریشه ژرمن دارد که برمی‌گردد به قرن پنجم میلادی و این واژه معنی کلاه است. هودی دارای کلاه است و سویشرت کلاه ندارد. معمولا جنس هودی از نخ و پنبه است. معمولا هودی را به تنهایی می‌توان پوشید. طرفداران هودی معمولا دوست دارند یک یا چند سایز بزرگتر خرید کنند که این قضیه نیز به خوانندگان رپ برمی‌گردد که این استایل را مد کردند.

 

 

چند پیشنهاد برای ست کردن هودی مردانه

هودی مردانه به تنهایی:

هودی ها خودشان به تنهایی بهترین ست اسپرت را برایتان بوجود می آورند . شما می‌توانید به راحتی آنها را همراه با یک شلوار جین و یا شلوار اسلش همراه با کفش کتانی استفاده کنید .و تیپ خودتان را تکمیل کنید.

هودی مردانه با کاپشن بادگیر:

کاپشن‌های بادگیر، گزینه‌های مناسبی برای ست شدن با هودی یا سویشرت شما به حساب می‌آیند .هنگام پوشیدن کاپشن مناسب‌ترین لباس اسپرت همان هودی است که در زیر کاپشن به تن دارید.

هودی مردانه با پالتو:

  هنگام پوشیدن پالتو می‌توانید یک هودی با رنگ خنثی و در طرح ساده انتخاب کنید. بی‌شک بهترین انتخاب در این سبک‌های نیمه رسمی لباس مردانه ، استفاده از یک هودی یا سویشرت  همراه پالتو است .

هودی مردانه با کت تک چرم:

 یکی از گزینه هایی که پیش رو دارید کت چرم است که حالت اسپرت و زیبایی را به شما می‌دهد. به برای مثال ترکیب  چرم مشکی با هودی یا سویشرت عالی است .

هودی مردانه با کت جین مردانه:

 کت‌های جین به راحتی با هر نوع لباسی ترکیب می‌شوند به خصوص با هودی و سویشرت، پس منتظر چه چیزی هستید آنها را امتحان کنید.

خرید هودی مردانه از فروشگاه اینترنتی

در بسیاری از فروشگاه خرید اینترنتی لباس با خیالی آسوده و انتخابی سریع و با کمک فیلترهای جستجو به راحتی می‌توانید هودی و یا دیگر پوشاک زمستانه را با قیمت مناسب مورد نظر خود را پیدا کنید، زیرا که جنس باکیفیت و اعتبار برند هر محصول اولویت اصلی یک خرید رضایت‌مندانه است.

هودی‌ها و سویشرت‌های مردانه جزو یکی از نادرترین لباس‌هایی هستند که شما می‌توانید در هر فصلی از آنها استفاده کنید . اگر تصمیم دارید یک هودی یا سویشرت با کیفیت بخرید به شما توصیه می‌کنیم سری به فروشگاه اینترنتی بانی مد بزنید و از هودی‌های بسیار شیک در طرح و رنگ‌های مختلف دیدن کنید. در حال حاضر فرصت مناسبی برای این کار است که این فروشگاه‌ها حراج پایان فصل گذاشته اند و شما می‌توانید بهترین هودی‌ها را با بیشترین تخفیف خریداری کنید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.