فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

ویژگی پوشاک چرم و معرفی برندهای ایرانی

تعریف چرم
چرم ماده‌ایی طبیعی، بادوام و منعطف است که از دباغی پوست خام جانوران به ویژه گاو به دست می‌آیند. فرایند دباغی، پوست فاسد را به یک ماده طبیعی پایدار، دائمی و انعطاف‌پذیر که کاربردهای گوناگون دارد تبدیل می‌کند. چرم کاربردهای مختلفی دارد، اما استفاده از چرم در ساخت کاپشن، کیف و کفش بیشتر از دیگر پوشاک مانند شلوار، کراوات، کمربند و دستکش است. در این مقاله شما را با ویژگی‌ها عمده چرم و نیز یکی از مشهورترین برندهای چرم ایران آشنا می‌کنیم.

ویژگی های چرم
بافت طبیعی:
محصولات چرمی که بافت طبیعی دارند، به دلیل همین خاصیت طبیعی بودن‌شان آسیبی به بدن نمی‌زنند و در برابر بیماری‌های قارچی نیز مقاوم‌اند.
رایحه خوش:
محصولات چرمی به دلیل استفاده از پوست حیوانات و رنگ‌های گیاهی استفاده شده در رنگرزی دارای رایحه ویژه و منحصر به فردی هستند.
انعطاف پذیری:
چرم در برابر شرایط مختلف دارای انعطاف بسیار زیادی بوده و هرگز خاصیت انعطاف پذیری خود را با گذشت زمان از دست نمی‌دهد.
تنفس پذیری:
چرم مانند یک موجود زنده هوا را تنفس می‌کند و رطوبت درون را از طریق منافذ ریز خود بازدم می‌دهد و سبب جلوگیری تعریق و در نهایت بوی بد محیط داخل کیف یا کفش می‌گردد.
مقاومت:
چرم به دلیل وزن کمتر، در برابر صدمات و فشارهای شدید و همچنین حرارت بسیار مقاوم می‌باشد و می‌تواند تا حد امکان از اعمال تنش‌های مختلف به بدن انسان جلوگیری کند.
لطافت:
آنچه چرم را از سایر مواد موجود در طبیعت متمایز می‌سازد نرمی و لطافت ویژه‌ایی است که در آن تجلی پیدا کرده است.
برازندگی:
چرم یک ماده طبیعی بسیار زیباست، به همین دلیل با گذشت زمان سبک خاص و منحصرد به فرد خود را از دست نمی‌دهد و همواره برازنده باقی می‌ماند.
چرم در ایران
سابقه استفاده از چرم به عنوان پوشاک در ایران کم نیست، در سال 1311 نخستین کارخانه ماشینی و مدرن چرم سازی در همدان توسط اردشیر یگانگی بنیان گذاشته شده است. تاریخ فعالیت واقعی صنعت چرم سازی در ایران را باید از تاریخ فعالیت صنعت چرم در همدان محاسبه کرد. از آن پس این صنعت به تدریج در کشور توسعه یافت به گونه‌ایی که تعداد و کارخانه چرم‌سازی از یک کارخانه درسال 1311 به 22 کارخانه در سال 1322 افزایش یافت.
بازار برندهای چرم ایرانی ثابت کرده که درصورت حمایت همه ذی‌نفعان( مشتریان، دولت ، سرمایه گذاران و تامین کنندگان و...) از بازارهای داخلی محصولات ایرانی از هیچ برند خارجی کمتر نخواهند بود.
در حال حاضر در ایران برندهای معروف و شناخته شده‌ایی مثل چرم مشهد، مارال چرم، نوین چرم ، چرم درسا، پاندورا، ویزلند و پاتن چرم مشغول به کار هستند.
در این مقاله به معرفی مارال چرم یکی از بهترین های برند ایرانی می‌پردازیم. اگر در شهرستان سکونت دارید و دسترسی به شعبه‌های مارال چرم برای شما دشوار است می‌توانید از طریق فروشگاه‌های خرید آنلاین از محصولات این برند دیدن فرمایید و خرید خود را به‌راحتی انجام دهید.
 
مارال چرم
مارال چرم با همت و تلاش سید جلال حسینی خواه در سال 1374 در کارگاهی واقع در پاساژ عزیزی گوهردشت کرج، با هدف ایجاد یک برند ایرانی در حوزه تولید محصولات چرمی، آغاز به کار کرد و اینک پس از گذشت تقریبا ربع قرن تجربه در زمینه محصولات چرمی توانسته است بیش از 52 شعبه زنجیره ای در سراسر ایران و چند شعبه بین‌المللی در کشورهایی مانند ایتالیا، سوئیس، استرالیا، قزاقستان و گرجستان را افتتاح نماید و در این راستا بیش از 400 نفر اشتغال مستقیم و 2000 نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد نماید.
هم اکنون گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم با به کارگیری متخصصان و کارشناسان زبده ایرانی می کوشد با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های تولید صنعتی محصولات چرمی، نتایج تحقیقات بازار و کارشناسی مداوم، سلیقه و خصوصیات زیست بومی مردم داخل و خارج از کشور، محصولات با کیفیت را در حوزه پوشاک، انواع کیف و کفش، کمربند، دستکش، لوازم جانبی و ... را برای همه گروه‌های سنی طراحی، تولید و روانه بازارهای داخلی و بین‌المللی نماید.
 همچنین با تکیه بر شعار "لبخند ماندگار" رضایت مشتری را در اولویت دستور کار خود قرار داده است و سعی کرده است با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات مناسب لبخند مشتری را پس از خرید ماندگار کند.
این مجموعه برای رفاه حال مشتریان خود و سهولت خرید، سعی کرده است با تقویت فروش آنلاین، کلیه محصولات چرمی خود را با پشتیبانی کامل خدمات پس از فروش به مشتریان ارجمند ارائه می نماید.
گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم به عنوان یک برند شناخته شده و مردمی، حمایت مالی و معنوی خود را در زمینه ورزشی(تیم کاراته آقایان و مدارس فوتبال استان البرز) ، علمی (انجمن رباتیک استان البرز) ، هنری (هنرمندان و سینما گران) و مسئولیت‌های اجتماعی (حمایت از کودکان کار) در سوابق کاری خود قرار داده است.
صداقت در فروش، اعتماد به توانمندی نیروهای ایرانی و دانش مداری، ارزش‌های ویژه مارال چرم هستند که سبب شده‌اند این گروه به یکی از سه برند اصلی دارای بیشترین سهم بازار در محصولات چرمی در ایران بدل گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.