فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

چگونه با خرید شومیز زیبا بدرخشیم؟


 یکی از پرطرفدارترین پوشاک زنانه که در هر سنی طرفداران خاص خودش را دارد، شومیز دخترانه و زنانه است. بلوزهایی از جنس حریر، گیپور، ریون و کرپ با آستین‌های کوتاه، بلند و سه ربع  که در میهمانی‌ها و مجالس بیشترین کاربرد را دارند.

با نزدیک شدن به ایام نوروز داشتن یک شومیز زیبا که شما را در میهمانی‌ها جذاب و شیک نشان دهد بسیار اهمیت دارد. با توجه به تنوع در جنس،رنگ و مدل، انتخاب شومیز مورد پسند شما نیاز به صرف ساعت ها وقت و انرژی دارد.


شما با گشتن در فروشگاه و ورق زدن رگال لباسی با موجی از شومیزهای متنوع مواجه خواهید شد و پس از امتحان کردن چندین شومیز، در انتخابتان خسته و سردرگم خواهید شد. امروزه با گسترش خرید آنلاین، می توانید به راحتی در حالی که در منزل هستید از طریق فروشگاه‌های آنلاین ، بدون صرف هزینه و مسافت از ویترین شومیزهای زنانه نزدیک به سلیقه‌ی خود دیدن کنید. مشاهده سایز، قیمت و تن خور شومیز در سایت‌ها و شبکههای آنلاین، قطعا انتخاب را برای شما ساده‌تر خواهد کرد.

بهتر است قبل از خرید شومیز از اینکه انتخاب شما یک شومیز تک رنگ است یا طرح دار با چه مدل آستین و یقه تا حدودی مطمن شوید، در این صورت خرید شما با دردسر کمتری همراه است.


شومیزها به واسطه تنوع در مدل‌ها می توانند استایل‌های متفاوتی را برای خانم‌ها بسازند. شما با انتخاب یک شومیز ساده و اسپرت و ست کردن آن با یک شلوار جین می توانید ظاهری اسپرت و شیک بسازید. این استایل در اکثر میهمانی‌های ساده و خانوادگی کاربرد دارد همچنین می توانید از این نمونه شومیز در زیر مانتوهای جلو باز نیز استفاده کنید.


شومیزهای مجلسی و کارشده همراه با دامن های فون یا کلوش به استایل شما ظاهری زیبا و زنانه می‌دهد. این استایل با کفش پاشنه بلند گزینه‌ای مناسب برای میهمانی های تولد و رسمی است.

 

 

شومیزهای کارشده دخترانه و زنانه

 

شومیزهای کارشده به شومیزهایی گفته می‌شود که در طراحی آن گیپور، مروارید، گلدوزی و یا تور دربدنه و آستین به کار رفته‌باشد. این شومیز‌ها می توانند یقه‌هایی سه‌سانتی، کراواتی، فرنچی، ب.ب، شکاری، آبشاری ، آرشال و چین دار داشته باشند و آستین‌های‌شان با مدل‌ ژیگو، کلوش، پروانه‌، گلبرگی و پفی دوخته شده‌باشد. خرید شومیزهای کارشده باید با دقت و حساسیت انجام شود تا علاوه بر اینکه مطابق با مد روز باشند، خوش‌دوخت نیز باشند. شومیز خوش‌دوخت حس خوشایندی را به خانم‌ها هدیه می‌دهد و باعث می‌شود به علت تن‌خور مناسبی که دارند بارها استفاده شوند.

 


خانم‌های خوش‌پوش با ظاهری زنانه علاقه بیشتری به این مدل شومیزها دارند و در اکثر مواقع این شومیزها را با دامن کوتاه و بلند و یا شلوارهای راسته می پوشند. این استایل با صندل و کفش پاشنه بلند شما را زیباتر نشان می‌دهد.

خرید شومیزهای کار شده هزینه بیشتری را طلب می‌کند پس قبل از خرید از کیفیت و ماندگاری آن مطمن شوید و هنگام پرو سعی کنید شخص دومی را در کنارتان داشته باشید که با نظر دادن لباس در تن شما انتخاب را در خریدتان راحت‌تر کند.

 


شما با شومیزهای کار شده دخترانه و زنانه در میهمانی‌ها و مراسم عقد و عروسی بسیار آراسته و شیک ظاهر خواهید شد و نگاه‌های زیادی را به خود جذب می‌کنید.

 

شومیزهای ساده دخترانه و زنانه

 

خرید شومیزهای ساده برای خانم‌هایی که استایل ساده و شیک می پسندند انتخاب بسیار مناسبی است. این شومیزها که بیشتر در پارچه‌های تک‌رنگ‌اند، مدل هایی با یقه و آستین ساده دارند، در این مدل‌ها کمتر مروارید، گیپور، گلدوزی و تور می‌بینید.

شومیزهای ساده و اسپرت در طرح‌های چهارخانه، راه راه و توپی و گل‌دار در بین دختران پرطرفدار است.

این شومیزها انتخاب مناسبی برای میهمان‌های ساده و دوستانه است.  به دلیل سادگی این شومیزها می‌توانید به عنوان میزبان یا میهمان ساعات زیادی به راحتی آن را به تن داشته باشید. شومیزهای ساده را می‌توانید با استایل اسپرت و کژوال نیز ست کنید.

 

خانم‌ها نسبت به سلیقه شخصی که دارند ممکن است شومیزهای ساده یا کارشده را بپسندند، اما نکته کلیدی که خانم های خوش پوش  در پوشیدن شومیز قطعا به آن توجه خواهند کرد، ست کردن نوع شومیز انتخابی با استایل شان است در این صورت است که آنها را زیبا و متمایز دیده خواهند شد.


 شومیزهای ساده زنانه و دخترانه را با شلوار جین و شلوارهای کاپری همراه با صندل فانتزی بپوشید تا زیبایی خیره کننده خود را در جمع دوستانتان ببینید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.