فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

فروشگاه اینترنتی بانی مد

فروش آنلاین انحصاری برندهای ساموئل اند کوین، جین وست، بالنو و جوتی جینز

مواد غذایی که سبب برنزه شدن طبیعی تان می شود

آفتاب تابستان به اندازه ای است که اگر زیر نور مستقیمش قرار بگیرید سبب سوزاندن پوست شما می شود اما برخی مواد غذایی هستند که می توانند کمک کنند شما به طور طبیعی برنزه شوید.


1-     هویج: بعلاوه مزایای بسیاری که هویج برای پوست دارد. آیا می دانستید که بسیاری از محصولات برنز کردن پوست از آلفاکاروتن هویج برای رنگ دهی به پوست استفاده می کنند.

2-     تخم مرغ: زرده تخم مرغ سرشار از ویتامین A است و این ویتامین مهم توانایی برنز کردن شما را دارد.

3-     انبه: انبه بیشتر از هر میوه دیگری ویتامین A دارد و همینطور که تاکنون متوجه شده اید ویتامین A در ابتدای لیست برنز کننده ها قرار دارد.

4-     آب: درست است که آب حاوی موادی نیست که شما را برنز کند اما اگر بدن و پوست شما دچار کم آبی باشد در مقابل آفتاب می سوزد.

5-     پنیر: پنیر حاوی سطوح بالایی از سلنیوم است و شما را از آفتاب سوختگی مصون می دارد و به مقابله با رادیکال های آزاد به شما کمک می کند.

6-     اسفناج: مانند هویج اسفناج حاوی آنتی اکسیدان و بتاکاروتن است که می تواند باعث بهبود بینایی شما نیز شود و پوستتان را طلایی کند.

7-     گوجه فرنگی: گوجه فرنگی نیز یکی دیگر از برنز کننده هاست. حاوی موادی است که در اسفناج و هویج یافت می شود و به درخشان شدن پوست شما کمک می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.